Lördag.

& jag är festsugen!! =) haha

men det är ingen annan för dem festa igår..
igår blev det innebandy med anna & David, jääävlar med folk ;o.. helt sjukt, men skoj =) fullt i nya hallen & ovanpå det så vann fbc, galet bra:D! rolig match!



idag blir det också innebandy, nu om en kvart faktiskt så får väl röra mig snart..jag är lite av en nörd när det gäller innebandy ! haha =) mitt lag är iväg och spelar och jag kan ju inte lira så jag får underhålla mig genom att titta på lag som spelar hemma=) ahah .. ikväll vet jag inte vad som händer? hoppas på något gott att dricka och så i alla fall=) men det löser sig;) hehe !

Ska ju ändå sitta i bilen dsen hallen så kör på skinnjacka & en skön halsduk!
Tight top, ljusa jeans och converse!
Min ääälskade D&G-klocka <3 och Ray-Ban pilotglasögon! snyyggt

nej , off till hallen ! shaaaa



Kommentarer
MAMMA

DÄR E MIN HALSDUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-24 @ 11:01:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0