oups

en veckas uppehåll typ  ? ajja.. ni klarar väl er;)

haft en bra vecka i alla fall, helgen blev det eendast fest;)
Fredag blev det utgång med hbgarna, & lördag med emma som innehöll biljard och massa shots;D haahha och en bra avslutad kväll! underbart!

Söndag blev det "coach madde" som hängde med till d3s match och sen myskväll på det.

just nu sitter jag och chillar, med Gizmo som går på tangentbordet heeela tiden .. hrm satans katt... nu ligger han och fetar sig över mina papper jag skriver på... snacka om att leta uppmärksamhet=) haha <3

senare idag blir det gymmet & chill med brooh!


haha så trög så var tvungen att fota honom..där sitter han och STIRRAR när jag skriver haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0