Söndag.

& som vanligt ville man inte gå upp ur myyyssängen i tid? nepps... så låg kvar där ett bra tag=) mihi..

igår blev en riktigt bakisdag! låg bara i soffan all daaay sen käkade jag en sallad från bennys med ollie ;p hehe.. ytterst gott och trevligt ! sen moooot soffan på nytt ! haha överskönt!


idag har jag varit hemma en runda och städat? hrm... haha sen hos Lena och ätit middag=) yummie!
nu är jag i lägenheten och har plockat ihop mina saker och är redo att flytta ut :( susanna och lelle kommer hem imrogon så ! buhu haha... ajja=) varit mysigt att vra här i alla fall !


imorgon blir det till salongen sen jobb på kvällen... blir nog bra..

pussss på er och starten av detta nya året som jag hoppas blir ett bra år!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0