Gårdagen!

shuhu!
Gårdagen blev riktigt bra:):)!
Jag åkte till skolan, lämnade datorn och nessecären till frisör.
Sen åkte vi över till DK vid 1300tiden! moooot Bakken med tjejerna!!
hahah, vilken dag vi hade, mina absoluuuutfavorittjejer (dock saknade jag tani&kalle)
Det var i alla fall; Jag,Issa,Lotten,Michelle,Mathilda&josefine.
& massa killar från l.a's bygg? ;P haha
underbart skoj! drack bara dock ;P haha ville inte åka, så vi sööp&söööp istället:P

Sen blev det hem mot sverige, hemma hos micha vid halv 11? haha hur gick de till?
i alla fall, sen åkte jag hem till Erson&Tanja med oskar, och vi drog senare till Bulls,
jag drack(såklart....hrm) och vi spelade biljard :)! skojsigt!

sen hem vid 01 tiden typ!
Bilder kommer!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0