Helgen som gått!

inte orkat blogga i helgen ;P
men nuuu så =)

Torsdag;
Väla med micha, hittade inte klänningenjag ville ha :( men köpte istället en marinblå, en vit "lös" tröja och en vit tubtop! allt på H&M
+ vit tubtup-linne
Sen åkte vi och fikade hos Emma:) mys !
Sen stack jag och oskar in till Nico där de va en massa foolk, skulle ner till strnanden men det blev ej så ;P stack hem vid 1 eller något va?



Fredag:
Minns jag inte riktigt vad jag gjorde på dagen faktiskt? låg väl och solade :D
Sen var jag skitcool och satt i oskars snabba biil! hahah

ajja, som sagt... skitcool..

Sen in mot stan och micha, där vi senare stack till josses jobb för drinkar, sen till josser och söp..
och kvällen är ungefär såhär: vadfan gjorde vi tre... HAHA alla var skitpackade
, det var lätt den rooooligast4e utgången på länge, fast vi knappt var ute?! haha var inte inne någonstans? hahaha... fyfan..

hittade dessa bilder på min mobil?! hrm.. haha
(för er som inte känner igen detta så är det en staty mitt i hbg som några klättrar på, gissar på micha och josse eftersom jag fotar HAHA)
tack för denna dagen ALLA <3




Lördag
:
döö... ville resa mig? nej! ahha
Låg i sängen till två kanske? Sen stack jag och oskar in till ängelholm och fikade med min familj+ gudmor och hennes familj <3 lovely!
Sen till strövels och se fotboll i väärmen, omg så varmt! SOMMAR <3
Sen in till micha och josse och chilla all night typ

sen hämta fulla oskar på fest och hans polare;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0