i really DO love H&M !♥

När jag var yngre hatade jag H&m? verkligen hatade, ville inte ha kläder där ifrån?

Nu: ÄLSKAR jag h&m.. dem har verkligen allt man behöver och allt är snyggt som FAN och konstigt nog, ooootroligt billigt, sjukt billigt.. men klagar väl inte, kan man handla ännu mer där!

all min kärlek till h&m idag ! ♥


Åkte in till ängelholm, satta in pengar på banken, provade bikinin jag kikat in ett tag, USCH så fullt den satt, icke! så gick till Hm istället, och inhandlade detta istället:


Jag VET att jag mobbat alla tjejer som gått i "halvlång" långklänning,
men jag kunde inte motstå denna fiiiiina halvlånga från barnavdelningen!

underbart fint, svart, lite genomskilning linne, kort i magen typ.

mums kunde inte låta bli, en orange långklänning från hm! snyggare irl.

marinblått/vitt, randigt linne. enkelt men snyggt nu på sommaren!



kom även på att jag kom in med endast hmkläder på mig med(a) haha långklänning + slapp tröja!



Kommentarer
Lilla Anna

Jätte fina kläder :) du kommer bli vrål snygg ;)

2011-06-15 @ 21:19:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0