morshning!

Sitter här hemma nu, äter lite frukost.
Knäcke, citronvatten + kaffe! MUMA:D 
 
hehe... har varit hos min syster nu på morgonen i alla fall, märklaren har varit där och fotat så det ska ut på nätet!
Blir nog megabra, hoppppaaas vi får sålt det, hade varit bra för mami <3 och klart för jasse som ska flytta till staan! nice!


Idag får jag se vad jag hittar på? sugen på sushi som FAN så ska se om jag kan lura dit någon på lunch idag ;) mumsfillibabbaaaa!:D heeh ..
Sen blir det typ inte mycket mer gjort, duscha och fixa ögonbryn och naglar och så¨... men annars nej!
ut och gå ikväll! yesbox!

Puss så länge!



Kommentarer
Tanja

ååååh citronvatten <3

2011-06-20 @ 12:17:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0