Todays!

Sådära, har varit ute och promenerat nu!
Jag & syrran har ju satt upp mål och ska komma igång med träning och allt nu ju :) ska bli skönt!

Så tog med henne ut igår.. & idag tog jag själv en morgonpromenad!



Sitter här och äter god frukost! yummiy, älskar knäckis!

inget smör dock, blä hatar smör:pbara lite ost,gurka+krydda! & glas vatten med citron + kaffe med lliiiiite mjölk..
har ju lärt mig av mammas&jörgens diet att man inte ska dricka mycket mjölk, OMG?! jag ÄLSKAR mjölk :(..




Dagens planer:
Åka till banken och sätta in chash ;)
Köpa bikini ?=)
Ut och gå med syster & våra fina hundar i ängelholm på "slingan"

troligtvis blir det inte banken för kommer inte palla köra in ;P så blir donkykong och sen ut och gå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0