tomorrows plaans!

Gissa vad jag ska imorgon, åh i just love it:)
jag ska ÄNTLIGEN vara med min lilla carro <3 sååå längesen!:D
blir det fint väder ska vi sola, blir det inte det blir det glass med varma hallon alá carro och mys :D

hahaha vi två i nian på klassfesten;P har tusen bilder på oss men hittar ingen nu
såå längesen alltså, och vi va alltid innan <3!!


Sen på kvällen, så ska jag köra till ängelholm och köpa hem sushi till mig och min pojke så ska vi mysa med det :D! heelt lovely, eftersom jag är SÅ sugen på det idag men dem jääävlarna.... hrm.. i alla fall, så ska jag köpa till mig och baby imorgon:D! wihiiii !!

nooow, THATS love ! hahah



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0