sååååja, boyfriend=nolife'r?

niggaah say whaaat !

alltså folk är fan inte normala??hahaha ..
bara för jag har pojkvän så skrev flera av mina vänner till mig bara;
"jahaa, då får man inte se dig ute lika mycket"  &  " jahapp, då får du lugna dig med festandet", "då var det värdigfestat för dig"....



jahaaa? sååå bara för jag har pojkvän nu, som jag träffat ett tag sen innan, såååå e mitt liv över??
haha, tror ni på allvar, att JAG ska sitta inne med honom varje kväll nu framöver eller?
För jag älskar inte att festa ? & inte han heller? absolut inte? klart vi göör, älskar att vara ute bland folk

så shut the fuck up ;) jag kommer festa minst lika mycket som innan, från och med nu onsdag så t.o.m mer, studentveckaaan juuu ;) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0