Drömmer om ett barn

Sitter och tittar drömmer om ett barn ! Njäe - inte direkt sugen på en unge ! ... Alltså många vänner till mig e lite så " åh de ska bli mysigt att ha sitt egna barn , nu eller om några år".... Borde jag tänka så ? Ja jag ska ha när jag e 27? Typ ?... För nej inte äns de tänker jag ! ÄLSKAR småbarn, andras barn, jättemys - helst vid 2-4 år LOVE THEM !! Men inte så att jag vill ha en egen ! Noope ... Många e sånna mot mig då " men åh så kan du inte säga - alla vill ha ett eget barn, du kommer ändra dig"... Hatar folk som säger de ! Hahahah ..... À ja vilket random inlägg ? Men wtf ...



Kommentarer
Madde

Fix : DRÖMMEEENNNNN

2011-11-17 @ 21:01:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0