Koooom och kööööp, kom och köp!

Säljer ju min bil som sagt=) ahhahah ...
(skrattar åt mig själv när jag skrev rubriken- yey love my life)

IIIII alla fall... haft några som ringt på den men vill ge 14 mindre än vad jag vill ha ;/...
Vill ha 84 och dem vill ge 70 - njaaa... kan gå ner till 80 klart! men inte längre, har fortfarande mycket på billånet kvar.. och bilen är bara ett år gammal!!... sjukt fin liksom och drar inget!!!!
Sååå, känner ni någon som letar bil så vet ni :)..
Sjukt bra förstabil? i vanliga fall med, men de som är så bra är ju att den är sjukt billig!! :)

Till blocketsidan : http://www.blocket.se/angelholm/Fin_Peugeot_107_i_nyskick_36758214.htm?ca=23_16&w=0




min lilla bettan :)



Kommentarer
Anna

Varför ska du sälja bilen? Ska du flytta till hbg? Puss anna

2011-11-24 @ 19:42:04
Madde

Jag ska sälja den för har en BMW hemma jag kan ha :)! Ja men inte fören till våren :).. Puss

2011-11-24 @ 20:26:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0