Åh ! Haha SÖTT

Det är verkligen dem små kommentarerna man behöver ibland ... Sitter på gymmet , gör benpress me andra ord skriker jag nästan när jag ska ha upp den satans maskinen ;p så e jG genomsvettig, ställer mig upp och tar ur ena hörluren , så e där en "söt" liten engelsk kille, okej stor och inte jätte söt men typ 25 bast som bara " i'm sorry, i dont wanna hit on you or anything i just HAVE to say this , you're à realy beautiful girl" ... Åh man känner väl sig snyggast i världen JUST den sekunden ? Inte jätte men Gud vad glad man blir haha :) träningen kanKe ger resultat ändå ! Så snälla folk kan vara ibland :).. Jag bara "oh thanks hihi" TYP HAHA ... aja , engelska-duden du rädda min dag HAHA ... så sött av honom !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0