verkligen damp!!!

jävla cp-app... men har sett att det inte bara är på min mobil det inte funkar? utan det är faktiskt så att den jävla appen e typ pajj!! ......
image description
random bild från hur jag såg ut lite i lördags

Så blir ju inte mycket bloggat då ;/ inte lika kul utan bilder liksom och hinner typ aldrig blogga via datorn!

Aja, nu blir det snart sängen för min del, tränade flitigt idag ju :) ryggen hårt - fick credd av en dude som var där, skoj :) blir man mer taggad för att träna! ...

Har färgat malin idag i alla fall, och klippt henne + hedda!

Nej, natti! jobb imorgon sen till salongen och prata sen fixa massa småsaker + träning på det, om jag hinner!

PUSSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0