Hör och häpna!

Jag har börjat ta tag i min träning ordentligt igen! love it :)
gymmar just nu i ängelholm dock nu när jag inte har fast jobb än så vill jag inte köpa något kort direkt..
men ska senare köpa på 24/7 för dem ska öppna i ängelholm så och deras kort kan man använda på alla deras gym, STORT PLUS om man tillexempel tar Friskis där man bara kan använda kortet där man köpt det !


Aja... sitter här i köket nu, har nyss bytat om så har gymkläderna på mig & varit ute med hunden :) blir ett lättare magpass på gymmet idag sen blir det innebandy i 2h .. så vågar inte ta för hårt på gymmet liksom ;P men måste ändå jogga bort lite av min träningsvärk i benen så ;P ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0