Lördag/söndag

Såklart skriver jag alltid "!skriver efter...." men gör aldrig de:P ...


I alla fall, när jag kom hem från träningen i lördags så var jag tvungen att skynda mig, Jane var här så klippte henne, duschade och fixade mig!
Sen mot kalas i ekeby och sen mot ängelholm med polisen efter oss ;) hahaah anej skoja... fyfan vad rädda vi vart!

Blev för-förfest hos Monkan och sen vidare på förfest hos Mogge och senare blev det Bahnhof..
Tog en taxi hem vid halv 5 eller något, eller tog den till min systers jobb och fick hennes hemnyckel och cyklade hem till henne och slagga på hennes soffa!
Bra lördag!!

Söndags gjorde jag inte allt för mycket på dagen, in på olyyyympia på kvällen <3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0