Onsdag

Hann inte skriva imorse...
men Pixbo fick pisk på rumpan igår av FCH ;) riktigt nice !! i förlängning med ! gaaalet spännande!!
aja, blev typ 6-5 då ...

bild igår från IH, galet mycket folk :) dock e den sidan inget jämnfört med sidan jag sitter på !


Sen hem och slooocknade som ett litet barn! ahha ..

Idag har jag jobbat, 10-16... nu är jag hemma, hämtade upp Jasse på vägen, så hon står och har börjat hacka till tacos'en MUMS det ska bli så gott!!!:)
Sen så blir det innebandyträning ikväll ! 20-22 ..

haha mamma mobbar mig för min nya frukost?! haha :( jag ÄLSKAR barnvällning men där e galet mycket kalorier i , alltså myyycket... så tar denna istället, smakar nästan samma, fast inga onödiga kalorier :D låter som kissie?! ahha ... men så e inte fallet, glad att jag hittade lika god sak i alla fall D;



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0