tomorrow

Morgondagens planer är som så, upp tidigt som FAN ut med hunden på en runda..
Ta mig en kaffe i min underbara take away mugg - antagligen välling med, mums!

Åka och lämna snuffevalpen på "dagis".. jobb 08-ca16..
Åka och sola, sen träning på det..
sen MYSKVÄLL med min älskade Tanja <3 hur underbart är inte det nu dååååå ?

jag och tanja <3

tänk om tanja inte börjat på frisör? jag hade nog fan dött utan henne där <3 haha.. vilken undebar prick som kommit in i mitt liv, en sån tjej borde alla känna, ALLA borde ha en vän som Tanja.. men vet ni vad suckers?det har jag redan!! i got heeer, she's mine <3<3 hihi.... ÄLSKAR DIG TANJA !

och med denna kärlek till tanja så säger jag GODNATT världen, fuck off, what evaaah im out



Kommentarer
Tanja

Men guud, att jag ser detta nu :-D. Va guuuulliig du är!!! =) <3 ÄLSKAR DIG MED MADDIS!!!! <3

2011-10-25 @ 00:06:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0