Under tiden jag varit borta från bloggen!

Har ju inte skrivit på länge med tanke på att vi flyttat ... ( och shit vad detta känns konstigt, att skriva på min fina dator.. haha alltid bara massa tråkiga mobilbloggar utan bilder!)

I alla fall, men nu är vi bosatta i Svanshall- somedays i love it somedays i dont! men så e de väl med allt!

något plus :

ja, så här underbara promenader tar jag och hunden, längst hamnen.. där finns ingen direkt strand precis nedanför men 150m till havet dock med detta är mer än ok :)love it !
något minus : bor de bara vi här? ... var e alla... nej skoja, grannar har vi men de e långt till allt för mig! och mamma bara klagar på att jag aldrig är hemma, finns kanske en anledning.. jag är 19 år och så jävla mobbad ätr jag inte så ja inte vill hitta på saker? haha

Har börjat jobba på helsingborgs bryggeri, brygger öl !! skitkul faktiskt;P haha ..


ja, och massa träning och så då :) men detta är väl största anledningen till dålig uppdatering!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0