Vampire Diaries ♥ ♥

Helt seriöst? jag har sagt detta om nog alla serier jag ser? HAHA .. men vadfan... finns det någon bättre serie?!
( antagligen gör de de, för kommer väl skriva om någon annan om några månader? )

Men Vampire Diaries alltså.... skjut mig så bra den är, jag vill bli vampyr, gifta mig med Damon ( vem jag tyckte var SKITFUL och totalt hatade i början av serien- men nu äälskar jag honom!!)  haha..... utan krydd... eller?
ps. ge de en chans, jag tänkte först: HAHA jävla twilight-wannabeees aldrig att jag ser de, sen tvingade sofia mig, och det förändrade mitt liv... ja jag kryddar men de e skoj ;)

Damon - my man !;)

Har i alla fall varit hos Sofia efter klipp+solningen .. orkade ej träna idag så :) blev dit, kvällsmaten blev : Rucculasallad,avokado och keso till de=) SKITGOTT!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0