Älskar glada personer !!

Så fruktansvärt viktigt för mig tycker jag är folk som jobbar med service- dem ska alltid vara trevliga !!

Tanten på polisen kan skjuta sig så sur! Hon bara drog ner hela min stämning ..

Sen går jag in på MQ , ska leta present- pratade i telefon men hälsade smått på tjejen som jobbade . När jag pratat klart frågade hon om jag letade efter något speciellt- sen bara typ säger hon på "skoj" snygga örhänge ( för hon hade likadana på och dem är från MQ) den så typ sa hon " alltså måste bara säga strider var den snyggaste frisyren jag sett !! Passade dig sjukt bra ! SHIT så coolt "., sp snacka vi lite hår och kläder haha .. Hon gjorde min dag :)!!
& trevliga tjejer på EH pratade gott och snacka ( dock garva vi åt att en av dem tjejerna hade typ skrämt livet av mig någon dag innan) haha men ändå :)!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0