I dont get this part...?

Åh ... (& ja jo detta e min blogg så stör er mindre )

Men jag behöver skriva av mig ..
& de jag stör mig på är att folk jag möter ( typ innebandy eller liknande- som känner både mig & Oskar ) säger till mig " à varför gjorde du slut med honom ....? Va de något speciellt " i get like -.- " DE E INTE JAG SOM GJORDE SLUT!?" ....

Hör märks de sååååå jävla bra hur lätt det är att ha ett hårt yttre med ett jävligt mjukt inre ( ja jag erkänner ).
Sen den som er mjuk och oskyldig ut på utsidan skulle aldrig kunna göra något ...?
Well peeps thats not the case !
För ja , de jag vill ha sagt är : de va inte jag ..... Jag kan tydligen ha tendensen till varför han ville göra de . Men still - hård utsida betyder inte att man är ett freak och måste vara den som gör slut ..

anyhooooow ha en bra lördag :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0