Jobbigt

Såg fram emot helgen dör några dagar sen ! Skulle ha myskväll på fredag med vänner ! Efter både jobb lager och salong ...

Lördag skulle jag jobba sista dagen på min salong sen fira en gammal kompis som fyllt år sen utgång på de ! Såg fram emot ut och dansa bland massa folk man känner och inte känner ! GO WILD LIKSOM .

Men nej ! Känner bara hur jag INTE VILL ut, alla jag älskar ska på ett annat håll och ja jag vet dem kommer läsa dettta och snacka bryr mig inte , för är väldigt ledsen dem ska iväg och festa sen ut ihop allihopa ...... Och inte en fråga till mig ..... Så har ingen lust alls....
Tur MIN TANJA .T ska till festen på lördag <3!! Bästa tjejen EVER !...

Tisdag drar jG och förhoppningsvis åker vilse i Turkiet så jag j kommer hem ;):)? Kanske åker till Istanbul och träffar en gammal "polare" haha nej usch aha !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0