känsliga läsare varnas

eller ? jaaaaa för här kommer ett dampigt känsloinlägg!!
så att er som tycker jag borde reflektera, tänka över och tänka på konsekvenser via mina texter : GET THE FUCK OUT:)....

for real now
... har aldrig känt mig så här misslyckad? känns som en sån "tonårsdepression" som man har där vid 13-15 år åldern när heeeela världen är emot en tror man? eller hur? lite så kommer nu... okej krydd kanske... anyhow..
aldrig kännt mig sämre i heeeela mitt liv, jag HATAR att misslyckas...
jag SKÄMS nästan för att misslyckas?!
men ändå så har jag lagt ner mitt företag.... yeah yall heard me !... de suger min stora feta röv,( ja de e den även de är ett misslyckande)...... så företaget är nerlagt och kommer endast finnas till denna månaden ut....
sen drar jag till turkiet - hämtar krafter, kommer tillbaka som en pigg tjej(?), flyttar eller jobbar vem vet! ..

så de va några misslyckande, misslyckades även i mitt förhållande då ju, jag har blivit dumpad- de e svårt, men vet dock inte vad som är svårast ? dumpa eller bli dumpad? ... dont know it all suuuucks..

men visst är det underbart?! ALLT ska hända samtidigt! är det inte bara sjukt..... det är alltid så.
- rasar något så rasar allt....

fuck it !! hoppas på att jag vågar satsa när jag är hemma från turkiet !! hoppas verkligen de...


så jag vet att alla som ändå klagar på mina texter har läst detta också, ta inte åt er allt man skriver, ibland känns de bra att skriva preciiiiis vad man vill - jag skiter i följderna de e bara ni som dampar ingen annan ... and i dont need ya do i ?



Kommentarer
Blegel

Åh Madde jag blir så ledsen över att du så ledsen över hela din situation. Som jag tidigare skrivit så blir allt mkt bättre Snart. Även om de inte känns så. Jag har precis varit i sammA sits ju. Du får se de såhär att de e hanS förlust inte din!! De e himla bra tänk. Hoppas du mår bättre snart o du jobb o bostad finns alltid de försvinner inte Så tänk inte på sånt nu när du ska ha semester :)

2012-03-13 @ 23:18:49
URL: http://blegis.blogg.se/
Anonym

jävligt bra inlägg! Du kommer att lyckas med något annat tror jag och kille kommer du få tusen till, du passar sjukt bra i din nya frisyr! Ser ut som en riktig modebloggare nu ju! GOOOO MADDE!!!!

2012-03-14 @ 21:31:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0