underbar vårdag!

Också är man sjuk? vad fan liksom....
jaja vilat hela förmiddagen... ut och satte mig på vår terass vid 13....

vid 15 tiden bestämde jag mig för att försöka ut och gå och se om de skulle hjälpa lite? ...
det gjorde de liiiite mot huvudet men magen är fortfarande sååå kasss;/;/....

Passade i alla fall på att fota massa när jag var ute och gick !:)
SJUKA hus där är vid Rekekroken ( intill svanshall).. siick <3
blåste inte alls heller sååå varmt att gå, trots vi bor precis vid havet - brukar ju ändå blåsa lite? men nej!:)... älskar att bo här.... lär bli många rundor här i sommar och vår :)


favoriten - läskig liten gunga i träder med... fint!


jättekonstigt väder.. såg inte äns över till ängelholm, vilket man alltid
gör annars? jättedimmigt över havet


i hamnen


you se? ... så dimmigt var de över hela hamnen wierd.


svanshalls hamn <3

mys



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0