Wierd old cuple

Gick förbi årets gamlings par i morse när jag parkerat och skulle on på salongen !
Det var någon som tutade ( dem gick bakom mig & 3 stora albankillar framför mig) och gamlingarna bara " åh de e bara sånna helvetes äckliga blatte jävlar som gör så!!!! Att dem inte låter Sverige vara !.. Ska skjuta dem allihop "....
Han SKREK DET gubben ...
I was like :| -.- .... I'm gonna die here i mitten haha !

Helt seriöst ? Skyll er själva som bor på högaborg ?! Haha man ska vara glad om här är en svensk ju ! Hehe inte för jag bryr mig om de men dem verkade ju göra ,
Jag kunde inte inte låta bli att garva när dem svängde in till sin lägenhet ! Så en av killarna bara vände sig om och garva med haha. Dog



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0