Stressig måndag!!

försov mig i morse!!! drömde om de hela natten olika drömmar att jag försov mig till olika saker ?! sen vaknade jag 0620!!! och idag började jag 0630... så ringde snabbt och sa jag blev lite sen men blev bara 10 min sen så de va lugnt:).. puh... 
 
 
 
Så blev det jobb till 1515 - gick sjukt bra idag ! :D sen direkt och hämtade min dessi !! <3 stack till Ikea handlade en byrå och lite små saker, sen handlade jag en fin ljusbricka och så .. 
 
Sen stack vi till Emporia - alltså uppbyggnaden är SÅÅÅÅ fet - men det suger ... helt ärligt vi hittade INGET . hur kul va de då ?! 
 
Aja, sen hem här va kaos -.- började städa, duscha, diska och sen satte ihop byrå - kan inte göra klart den då jag måste spika en del och de känns lite olämpligt ;) ahah .. sen nu har jag fixat alla räkningar när jag äntligen hittat min dosa! ahha ... 
 
så NUUUU ligger jag i sängen, i tid trotts allt !!!! skönt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0