sjuk dröm inatt !

Idag drömde jag så sjukt verklig dröm haha .. 
 
Åker ju till London innan jag åker till Magaluf nu i Juni, 
så drömde minns inte om de va innan jag stack till London eller om de va på 
flygplatsen mellan london och magaluf, drömde i alla fall att Jasse & Natalie 
"överraskade mig " med att va där och krama om mig !!
 
jag kramade dem såååå hårt så det inte går att förklara, och så himla länge, 
grät som aldrig förr och de gjorde dem med?! fast jag bara ska va iväg några få månader?! haha .. 
 
sen vaknar jag av att jag är gråtfärdig och kramar om min kudde ( har en sån lååång kudde) kramade den jättehårt
och när jag vaknade tänkte jag bara ... " nej hur FAN ska jag klara va utan dem två så länge, 
skapa så många minnen utan dem två " hahaha <3<3 
åh kommer sakna ihjäl dem... men de ska bli kul att resa
 
och ja, jag kommer förmodligen gråta lika mycket irl när jag åker med <3 haha
 
kindah' made for this shit. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0